Monday, May 31, 2010

frigidity

kemana hilangnya haba persekitaran..
tangan aku terasa sangat la sejuk..
nk menggerak kan jari jemari pon da x boleh da ni..
mcm mana nk buat kerja..

aku terasa sejuk menanti keputusan xm aku ari tu yg dijangka kua ari ni..
agak2 lulus, leh la segera aku tulis surat benti..
tapi hampa lagi..x kua2..

Keputusan Peperiksaan Memasuki Perkhidmatan Awam Gred 41 dijangka akan diumumkan pada 31 Mei 2010.

hari ni la kan..tp manatah..lom update kot website die..

eh jap. apehal perlu aku sejuk menanti result..bkn mengharap sgt pon..
ni mungkin psl sejuk lain kot..
ujan agak nyaa....hmm..mana de..panas terik je..

ohh..ni msti aku minum air cool rhino..dlm bahasa lamenya.. air penyejuk cap badak
tp bile masa lak aku minum tu..ajaib..

arghhh...mcm mana ni..kesejukan..

perlukah aku bakar badan aku dgn rokok bg panas sket..
hmm..majlis fatwa ckp rokok haram..x leh..x leh..

aduhh..ape nk buat ni..
nk minum hot chocolate atau melayunya air milo..da minum dah..
x rasa panas pon..rasa nk pegi toilet adelah..
buntu..buntu..

dah la tu..byk sgt buat teka teki..
sebenarnya..kat sini da tuka aircond baru..
saje je nk show off..
kedudukan nya..btol2 atas kepala aku..

suhu skrg 20 darjah celcius..
menggunakan penghawa dingin yg memiliki 5 kuasa kude..
superb kesejukan skrg ni..
aku dok kat oversea ke mcm mana ni??confius2

dulu udaranya nyaman...tp org komplen panas..
aku lah mangsanya..
kalo agak2 aku komplen sejuk..
ada org marah x??

No comments: