Wednesday, March 24, 2010

siapalah aku

aku tunaikan janji ku seawl mungkin..di pagi yg hening ni..ehee



okehh..mari kt mulakan..diriku merupakan seorang yg berdarah campuran....namun ibubapa ku dari bangsa yg sama dan negara yg sama..haha..bercampur la tu kan..pasti x menolak..uhuh


aku seorang melayu yg dilahirkan di johor bahru..kalo korg nk perasan melayu nya kau ialah melalui tulis ini.ia ditulis dlm bahasa melayu..bukanya dlm bahasa kantonis atau tamil..

sejak dari skola lg kegemaran aku membaca buku..org kata membaca itu jmbatan ilmu..tp malanya buka kegemaran aku semuanya penuh gambar..sbb tu la x de org nk melawat blog ni psl ia boring..penulisan aku tidak di inspirasikan atau diadaptasikan oleh sesiapa..aku tulis apa yg aku rasa je..x amik pon kelas penulisan drjah khas..

kenapa tulis blog?pstinya aku x de bende nk buat..drpd melepak..baik menulis..psl nk melukis x reti..haha

okla ni...nk tulis banyak2 pon malas..kalo nk tau lbeh lanjut, bole je tanya trus k.sayonara people!

No comments: