Monday, December 6, 2010

dah baru

ada nmpk x beza siket2 kat blog ni?
aku ada buat penambahbaikan..
amacam..begaya x?
hahaa..kat blog org lain da lame dah ada..
aku baru je nak mengadaptasi benda ni sebenarnya..ehe

antara yg baru..
1)kat ruangan tab yg ada tulis ahli nujum negara tu, aku da tuka "B" jd simbol hati
2)dah disable right click
3)aku tuka cursor tu jd gamba lain dan ada glitters skali..

nmpk x??? menarik x?
da semakin seronok lak ngk page sndiri..

ni sume aku blaja dr tutorial berbahasa melayu..mcm2 lg die ajar..
tp aku x bpe nk paham..so abaikan la yg pelik2 tu..
ni yg simple2 je..

ok a..ni bkn nk berbangga tau..
tp sj nk bekongsi..ehehe

3 comments:

ciK mOt ©™ said...

yeyeyeyeyeyee....

sevunation said...

ehee..stylo kan..hahahah

Zetchi Henry said...

bgus2 ada kemajuan..

hehhe salam
rindu kan?
dah lama tak berkunjung..
spm lah katakan
20 november ni last paper
ekonomi asas..