Monday, July 12, 2010

Andres Iniesta

Iniesta ni lah org yg menghampakan seluruh peminat holland kat dunia ni..
tumpas gak akhirnya pada juara euro dan skrg juara dunia buat pertama kali..

dlm hal ni..kakak aku yg menang..
dan aku menanggung kekalahan..

terlepas peluang utk bercakap selama 30minit dgn rm1..murah kan?

begini ceritanya..
kalo dulu kan..ngk bola setakat ngk je..
pstu kalo pasukan pilihan menang, kt rasa hepi la kan..
then abis..tu jek..paling kuat pon..leh cite kat kwn2 lain..
x de la smpi bg duit kat bookie haram utk bertaruh sume..

tp aku ngk iklan celcom smlm..die soh register n pilih spe akn menang..
then kalo btol, esoknya leh dpt tempoh berbual selama 30 minit hanya rm1.

aku pon tepengaruh la...trus ajak akak aku join psl bende tu free je utk register..
then die pilih spain..leh berentap la mcm ni..
baru ngk bola semangat siket..

bile semangat2 tu...ngk2..aku yg kalah..
dah la kalah..akak aku fward msg celcom yg tahniah tu..
menyesal ajak die register..

akhir skali..ni la muka org yg memusnahkan harapan belanda
nway..tahniah spain..felicitación a España

3 comments:

..nOj.. said...

ahahahah. nasib la. minit2 terakhir. kalo sampai ke penalti, lg la tak sanggup nk tgk

BalqisShafiqa said...

salam ziarah.
sedang bengkak mata di LCCT balik bercuti dr phuket.
x dapat lak msj dr celcom.
maybe kat thailand, x da isyarat kot.

fndrocka said...

yay hollang menang!!


p/s: menang-is