Friday, July 9, 2010

clap to this

feel the beat inside you when you clap along?
i cant sleep
i cant dream or even closed my eyes..

apasal la mlm ni rasa sayu sgt..
da rasa mcm mlm raye lak..

im thinking of u the whole night..
mana lah awk ilang..

adoii laa..

ke risau psl bende lain..early this morning, my parents nk g oversea..
tp buat pe lak aku nk risau..bkn diorg nk g beperang pon..

aduh, ape kene la mlm ni..nk bejaga tgk bola pon..mana ade lg dah..
german pon da kalah ngn spain..x kn nk tgk ulangan lagi..buat tmbh sakit ati lg ada lah..

hmm...baik aku g main game..aku amik german pstu lwn ngn spain..ada sape2 nk join ke?
ok la..cara tu leh gak ilangkan masalah..hhaha

b4 i leave, aku nk tunjk gamba last weekends..g kenduri kawin uma org..
enjoy!





ni la org yg kawin tu..x knal pon..join puteri bagindaMasai je



ehee...pic diana blur la...ape sudah jd..hhaha



tu je nk tunjuk..ok la.. apologies to ayat2 yg x disusun dgn baik..penin ke baca?hahaaa

10 comments:

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

hurmmmm ko ni kategori ensem gak ek...:P

sila jangan kembang ok...

sevunation said...

eh, ni 1st time org ckp mcm tu..ahahhaa
wah, besemangat aku ari ni..wakaakka

..nOj.. said...

ceh siap reply sampai dua kali. perasan. uwekk. aritu ade ade tgk muka org cam ko ni. berdiri dpn pintu opis aku sambil pandang2 aku. betul sama rupa

Nunady said...

hahaha...memang pening... ni mesti malas nak menaip ni... sape kawen tu erk ? meriah benar..

sevunation said...

eh, die kua dua..x pe2 aku da delete..hahaha

alamak..mcm mana leh same..tp bkn aku tu..kalo aku jumpe org..msti aku tunduk je..haaha..

eh, bediri tu spe? incik guard?

sevunation said...

nunady:
a'a..mmg malas pon..

yg kawin tu ape tah name die..x ingt la..adik pada org yg kawin tu ialah bakal abg ipar pd puteri bagindaMasai..

join je mkn2..meriahkan majlis..hahha

BalqisShafiqa said...

salam ziarah.
:D kacak tu cik span ni!!!!
nanti datang masai belanja kita makan k.
hahaha. bawa kekasih jelita sekali.

sevunation said...

cik kekasih diluar negeri..kene tunggu die balik dulu a ni..uhuhu

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

hehehe...ni aku mencik bila cakap ko ensem...ko dah mula bongkak...

tapi siyes...ada ar sikit...
sib baik aku dah kawin...kalu idak aku nak ajak skandal da...lalala...

SuriaSyafiqahMohdDin said...

komen petame tu aku tkley trime btol la. wkakkaakaa xD