Tuesday, August 10, 2010

kisah klasik tuk masa dpn

eh, mcm lame lak x buat blog ni..
aku buat la kot kejap sempena nk smbut bulan ramadan ni..
mlm ni la kan kene terawih,sahur..wowwe..cepatnye masa berlalu..
x sempat la nk ngk hotel mania mcm ni..
ari ni ke pasar ramadan stat beroperasi?

jap..bkn nk cite psl ramadan..ni la..nk cite psl konvo..
musim ni kan ramai je universiti berkonvo..aku pon terlibat..ehehe

da setahun baru nk amik kertas seberat 80gsm..
tp aku dtg gak amik kertas tu psl sume pon mcm excited nk amik..

lalu aku pon begambar bersama kertas yg diberi pengerusi tnb merangkap pro canselor


baju konvo+baju raya+baju tunang..wakaka..saving gle


sape yg tlg amik kan ni..time kasih a..x yh membazir beli gamba studio..cume tumpang tmpt begamba je


tu jek nk cite..eeehhee..slmt berpuasa..

8 comments:

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

eh ko dah tunang ke...ni soklan maut...agaknya ko kawin tak ngan tunang ko ni...lalla...

sevunation said...

ehehe..lom lg la..blom ada ikatan tunang ke ape ke..baru bwk family jmpe bakal tunang..ekeke

..nOj.. said...

buat blog? pelik betul la ayat ko neh. wei terawih je setat arini. pasar ramadhan setat esok. hehehe

sevunation said...

alamak..salah ke.."aku buat entry"..heehe..kene kan ayat ni

tahun ni puasa kat uma..x yh pikir nk beli ape..yeaaahhh

BalqisShafiqa said...

cik span, selamat menyambut ramadan.
nanti kalo ada rezeki tunang awal, kad kawen nanti edarkan.
boleh balqis dtg makan je. :)

BalqisShafiqa said...
This comment has been removed by the author.
SuriaSyafiqahMohdDin said...

aku tauuuuu kau konvo!!!!aku nampak!!!!!!!!!!!!aku tahu!!!!!!!!!ade akk sedare aku pon knvo kt uniten!(betul kan?)


tpi.. AKU TAK PEGI PON :) hehe
btw, selamat menjalani ibadah puasa abang ANG!!:D

sevunation said...

bal- slmt menyambut bulan puasa..haa..nnti kawin akn diberitahu sume..tp lame lg kot.. berkurun lamanye

suria- btol3x ooo..yg tu akk sdare ko ke?..prsn2..jap..yg mana satu ni..ramai btol akk2 berkonvo time tu..haha

nway, slmt bulan puasa gak..ehee