Thursday, June 3, 2010

red zone


sebelum kt kecam yahudi..mari kt kenal asal usulnye..

betul kan aku kalo aku salah psl aku pn da x brape nk ingt..

yahudi adalah mereka yg menyelewengkan kitab taurat dan kini menjadi pegangan dari generasi ke generasi..
kanak2 israil diajar utk menghamburkan kata2 kesat dan cacian kpd bangsa asing kerana itu diajar dlm kitabnya..
semua bangsa dlm dunia ni x setaraf dgn nye katanya..

kalo dari segi sirah pulak, kebanyakan nabi berasal dari keturunan bani israil..tu yg org yahudi bangga gile smpi angkuh yg bangsa diorg paling bagus..

kebanggaan mereka dihukum sehingga mereka jadi pelarian kat seluruh dunia..tu la yg hasilnya satu2 kaum yg x de negara ni jatuh kepada yahudi..

bile tecampak tu, diorg bangkit dan menjadi org2 yg bepengaruh kat seluruh dunia..selepas kuasa besar bangkit, yahudi menghasut British bg mendapatkan penempatan mereka kembali di sebelah palestin..bile beribu2 org yahudi pindah..mereka mengulingkan pula British..jahat kan..x kenang budi btol..

seterusnya, npe die benci btol ngn org palestin..
sebabnya..yahudi menganggap palestin tu pusat pemerintahan nabi Daud..
diPalestin la terletaknya bukit Zion tu..tmpt pemerintahan bangsa diorg dulu..
dr situ la askar israil digelar rejim zionis..
psl motifnya..nk jajah palestin la..nk dpt kn tempat diorg smule..

erkk..mcm da panjang sgt ni..msti x de org da nk baca..
okla..bile2 aku update psl bendera, fahaman dan gerakan rahsia mereka di badan2 NGO yg sedia ada skrg ni..

satu lagi, bangsa yahudi ni pon ada gak kat negara jiran kt, Indonesia..
diangarkan sekitar 20 keluarga..

tp tu pon nnti2 la k aku cite..diorg ni kebanyakan jadi bintang sinetron, ahli politik dan bintang pornografi..

mari kt boikot yahudi...jgn makan beger mcD lg..

sumber : ustazah skola agame dato abdullah esa, 1997

6 comments:

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

aler...kena boikot mekdi ke...aku baru nak belanja ko makan...ishhh

sevunation said...

erkk..btol ke...makan x pe kot kak..beli je jgn..

sy boikot dari membeli..tp kalo mkn, bole je..

nk bg alamat ke mcm mana ni?rasanya mcD pon leh delivery kot

BalqisShafiqa said...

salam ziarah.
lepas ni saya masak lauk sedap-sedap kat rumah, tak ada isu makan kat luar.

Yahudi buat semua ni demi dapat tempat. kononnya mereka yang terbaik.

sevunation said...

ehee..btol tu..makn masak sndiri lagsung x de isu..

tp kalo mkn kdai kat kdai mat kelantan pon ok gak..eehehe..

yahudi jahat...yahudi mabuk..

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

ngadalah ko...ada jek alasan ko...eh follower ko dah jadi 14 orang da...ada peningkatan...tahniah2...kena wat kenduri ni...

sevunation said...

yeahh..ada meningkat..

eh jap...
mane de peningkatan..tu kan tmpt abg femes dulu tu..

ohhh..skrg da jd tmpt akak femes..ehehe