Monday, June 21, 2010

sukarelawan gaza

ada pengumuman ni..ada iklan x berbayar utk disampaikan...butir2 nye ada spt berikut..


Sahabat-sahabat yang dimuliakan lagi dikasihi allah!

Satu majlis bersama Ustaz Hasanuddin Mohd Yunus
berhubung “Pengalaman Misi Sukarelawan Gaza”
Anjuran Pusat Pengajian Islam dan Peradaban (cicu) UNITEN
dengan kerjasama Aqsa Syarif dan IKRAM Kajang akan diadakan pada
pada masa dan tempat seperti di bawah:-

Tarikh: 22 Jun 2010

Hari : Selasa

Tempat: Masjid UNITEN

Masa : 7.45 malam

Untuk tujuan tersebut, semua sahabat dijemput hadir.

sumber : Peteri bagindaMasai

6 comments:

BalqisShafiqa said...

salam ziarah.
cik span ikut sekalilaah
baru best.

jane said...

waaaaaa....nak join...nk jumpa lecturer aku yg jd ketua misi ke gaza tu..

ustaz nor azman...ustaz kesayangan...seyes ...miss his story about gaza

sevunation said...

balqis-
x leh nk ikot..jauh la..tp kan ari tu da ngk kat tv..

jane-
pegi la..leh jmpe ustaz..leh mintk sign..ehhe..femes da die skrg

Miq- bukan anak kacukan biasa said...

hye,
miq kembali.

kalau agenda macam ni miq nak ikut cuma miq takut.

seram tengok darah.

Nunady said...

Salam...

dy nak ikut serta jugak...biar semangat cinta islam dan membantu gaza membara...i hate israel !!!

tapi , sedih dy tinggal di utara...huhuhu....sedih..

sevunation said...

dy tgk kat tv je..same je..ahah