Thursday, April 8, 2010

bukan cerita biasa

debaran semakin kencang..kehangatan semakin dirasai..
cehh..mcm nk anjur consert lak

sebenarnya saja nk bg sensasi..maklumlah kebelakangan ni becampur ngn reporter hiburan...nas ahmad..terjah2 aku mesti terjah tu yg gaya penulisan aku ada unsur2 sensasi sket..

aduhh..time2 mcm ni la teringt kata2 puteri bagindaMasai..
tipu bedosa..masuk neraka
ni sebenarnya aku yg mule2 bg die..skrg ni die bg balik kat aku..adehh..makan tuan punya ayat..
ok la..aku btolkn blk ayat aku..sebenarnya aku x penah pon lepak skali ngn nas ahmad rambut panjang mengurai dan sedikit beralun..dlm bahasa mudahnya rambut ketak..
aku cume tgok die kat tv je..
die kn pndai mensasikan cite dgn soklan2 yg drastik dan tnpa sumber sahih..
tu yg aku cube ikut siket2 dlm penulisan blog ni..tu je oo..

hakikatnya bukan cite nas ahmad mahupon cite sensasi yg cube aku smpi kn..
ari ni aku nk cite keluarbiasaan yg melanda diri aku sejak seminggu ni..

hari2 aku balik keje tengok tv na-omei smbil mkn grg pisang..
same gak mcm org2 kerja sejawatan ngn aku..pasti diorg blk keje baca paper..main ngn anak..tgk brita jam6 dan berbaring mengiring smbil mkn anggur..

tp tu sume bkn diri aku..aku seorang yg produktif dan berdedikasi..
aku balik je..aku study..

aku kena study..bukan ape..ilmu tu kn penyuluh hidup
utk menjadi seorg yg lebih mampan dan berdaya saing..
aku terpaksa adapt ilmu2 teknologi yg kian bekembang pesat ni selari dgn jwtn profesional yg aku sandang..harap dpt jd inspirasi kat korg sume..amacam nasihat?berguna bukan?

aduhhh..korg percaye ke?? aku berjaya mempengaruhi korg la ni....sukses..sukses..sukses

perkara sebenar mmg susah nk diceritakan..ia nya pasti menjatuhkn imej aku sbgai seorang yg cool dan ada smgt heroism..

aku kena study buku math form4 dan pengajian am peringkat stpm.. skrg da jd anak sekolahan semule..
nk buat mcm mana..xm around the corner bro..
esok luse nk amik xm penjawatan awm utk jwtn bomba yg aku ckp smlm tu..

ok a..da x smgt dh ble becerita psl pekse ni..mmg sekse ar..
wish me luck!

No comments: