Wednesday, April 21, 2010

kenapa cuma itu

agak berhari2 jugak la aku nk ajk puteri bagindaMasai ni keluar..
(schedule die ketat sgt agaknya x pon malas nk kua ngn aku)
namun..akhirnya, bejaya gak kami keluar..
tp..da x tau da nk bwk die ke mana..

puas pikir akhirnya aku bwk die keluar negara (tipu je a..mana dtg duitnya)
kami mkn kat satu kdai mkn ni..
mmg da survey da sblm ni...aku mmg pilih hour plg murah utk mkn iaitu jam 4..
kalo ada student price, aku da bwk dah matrix card aku masa skola dulu (saving gile)



perasaan tamak tu mmg ada siket2..tu yg amik byk giler..tp....
puteri bagindaMasai mkn sayur je? aduhhh..sejuk ati melihatnya



ni la antara preview pic yg ada..
mana aku?aku tukang amik gamba la..
jgn pikir yg bkn2 ckp aku amik dr fb la..ms ke..fs ke..
ni hasil dr tepon aku yg harganya lbh murah dr saman polis ari tu

lg satu, jgn ckp aku takut nk masukan gamba aku skali
kononya da mcm beauty n the beast..
itu sume x benar belaka..jgn nk memandai (ni ayat serkap jarang supaya org lain x ckp yg bkn2 psl aku..bijak x? predict future awl2 sblm terkena)

eh, bkn psl pic tu sbnarnya aku nk cite..

setelah kekenyangan...mmg byk lagi baki mknn yg tingal..
tmpt ni mmg x sediakan khidmat bungkus membungkus ni..
aku secara berseloroh memecah kesunyian diwaktu mkn..

aku ajk die bawak balik mknn tu..dgn pelbagai idea aku ceritakan mcm mana nk seludup kuar mknn ni sume..

kami mmg jrg sehaluan pendapat..
tetibe, idea ni die sokong dan secara sukarela nk amik lg utk dibakar bg membawa pulang..

tepranjat aku sejenak..
skrg baru aku sedar akn pepatah
terlajak perahu bole diundur, telajak kata badan binasa..

x de a binasa pon..tp suspen siket2 tu ada a

2 comments:

SuriaSyafiqahMohdDin said...

lawo gile puteri bagindaMasai tuh weh ;)

sevunation said...

haha..ni edisi menjaga ati ke ape..

time kaseh lah..ko org pertama ckp die mcm tu..lalala