Sunday, April 11, 2010

seputar peperiksaan - sekual

sblom subuh aku da bejaga untuk besiap awl..maklumlah...nk amik pekse..
lps siap2 tu..aku kol puteri bagindaMasai nk bgtau die yg aku nk gerak

dlm sparuh sedar, die jwb pangilan aku dengan x brapa nk bermaya..
agk nya msti die sedikit kecewa psl aku potong mimpi die..

katanya, die tgh mimpi aku jd superhero selamatkan die kat tingkat 33 klcc yg bwh skybridge tu..klcc tebakar mungkin..perrghh..mmg cocok dgn jwtn yg aku nk sndang nnti..maklumlah nk jd bomba, sinonim ngn bgunan tebakar la kan..
(ni aku tipu a, x tau pon die mimpi ape.saja nk prasn)
tp dpt dgr suara die, mmg buat aku besemangat dan bekobar2..

Jap, aku bkn nk cite kisah cinte aku la..
cerita sebenarnya ialah

lps siap paper ke5..
pakUstad sbla aku memecah kesunyian dgn bertanya aku soalan..

pakUstaz:ko baru abis blaja ke?blaja mana dulu?
aku : x la..last yr abis..study kat u****n
pakUstaz:oww..kat muadzam eh?amik bisness?
aku : x..kat bangi amik civil engg..
pakUstaz:oww ni arkitek la ni..
aku : x..akitek lain..aku bhgn engineering..mcm ada awam, ada mekanikal mcm tu
pakUstaz: owh..ye..keje mana skrg?

dari riak wajah die,mmg da nmpk kagum ngn aku la tu...sume andaian die salah blaka..mmg bole goreng mamat ni..aku memulakan langkah utk bwk diri aku kelangit

aku : aku keje ngn developer..byk gak projek ktorg..yg da siap skrg kota iskandar
kat nusajaya tu..lps ni nk majukan masjid kat blkg dewan undangn negeri
pakUstaz: owhh..ko keje ngn U** la ni..diorg yg majukan Nusajaya kan..

time ni aku mmg da puji diri aku kelangit keberapa tah..mmg nmppk job aku bz gler...die x tau..aku dok opis..leh tulis blog smbil pikir mcm mana nk cntik kn layout pg..pndai bahagikn masa la kn

bile 3minit lg nk abis masa..

pakUstaz da siap kemas2 dah..aku dengan kelamkabut lg 30soalan x siap..sume soalan ada 200..time aku tutup buku soalan..aku kaler je kertas jwpn tu ikut suke bg sume soklan siap..

die bingkas bangun lalu menepuk bahu aku dgn berckp "gud luck"

sinikal jugak ayat die..mcm menegur aku ngn sinis..ntah2 die tau aku gebang die lbeh sgt..

arggg..tekena aku..

5 comments:

SuriaSyafiqahMohdDin said...

adakah ianya uniten yang tletak di BBB?aku pena stay kt dalam tu wehh! ahahaha sebelah kliuc sume ape tu kan kan ?=)

sevunation said...

btol la tu..mmg situ pon..tp bkn kat bandar baru uda atau bandaar baru bangi..lokasi sebenar die kat km 7 jln kajang-puchong..hhaaha..ko buat pe situ?kan uma ko dkt je (mcm sdare yg da knal lame)

SuriaSyafiqahMohdDin said...

gagagaa lah sedare lame ni, tak kenal ke?xD

bapak aku keje dalam tu ah.kat yayasan tnb tuh.abg aku pena study kt ilsas.lgi sorang pn kt uniten gk.awek abang aku pulak hostel die kt dlm tu means die study situ gak ah.huahuahuaha bekampong doe dalam tu

tpi tu cite dlu2 punye aa
skg no more bangi.rindu plaks
hahaks
da dkt 2 taun aku tgglkn daerah tu

sevunation said...

uniten ni mmg tmpt mencari jodoh agknye..mmg da ramai yg betemu jodoh disitu..

ko tingal kat ilsas tu ke..gile ah..tmpt tu berhantu kot...ko x de rasa something creepy ke dulu??

nth2 aku knal abg ko tu..uniten ni da jd legacy family ko ke? dari ayah, turun ke ank turn ke menantu..silap2 nnti turun ke cucu..ko ada cite2 nk masuk situ gk ke

SuriaSyafiqahMohdDin said...

HAHAHAHA. aku bukan lah dok kt ilsas tuh =.= abg aku pena la dlu mse hostel die kt situ dlu,mmg brhantu la jgk

aku dok kat apartment kt belakang2 sane tuh, dkt dgn pintu klua blakang sne dkt ngn tasik tu

aku rse ko tk kenal kot die..
die da bape lame tgglkn tmpt tu

gahahhaa aku tkde cite2 la nk msok ctu sejak bapak aku da besare.sape je nak cable gua kt sne nnt bhai?xD