Tuesday, April 20, 2010

molekule

hi there..
hope everyone in a good state of health..
been so long since my last update..
ok, lets move on!

eh, izinkan sy berbahasa melayu
tu je yg tau pon
maklumlah, skola x tinggi..
time skola, paling tinggi dua tingkat je bangunan
mungkin architecture zaman tu lom lg bertamadun
tp jgn ingt skola tu peninggalan jepun la..komunis la..british la
skola aku x se'horror' begitu a

saja je mencube nasib dlm penulisan bahasa penjajah ni
manalah tau ada sorg teacher ni leh membaiki dan membantu aku dlm menguasai bahasa asing ni..
dgr cite nye, skola private ni kehadiran da smakin baik
x tau a student tepikat ngn gurunya atau bdak2 skrg ni da ada kesedaran sivik..
aku pn penah je beminat ngn cikgu sendiri masa kat tuisyen..
tp x lame..perasaan malas tu mengatasi segalanya..
trus benti belajar..
alasan yg aku berikan kat parents :-
mak, x yh menbazir duit la..penat siang mlm study..ni ayat aku sungguh bekesan..
diorg mmg nmpk aku terharu..mcm aku study setiap masa je..
hakikatnya, mmg aku study a..lalalala

cukup a tu..tujuan nye, nk kongsi ngn sume org psl email yg aku trima
ni dari puteri bagindaMasai..

ianya mengenai tindak balas molekul air terhadap ransangan kata2
maknanya, air paham ape yg kt katekan slama ni..
kalo kt ckp air tu buruk ke bodoh ke..nnti dia akn berubah menjadi keruh dan sebagainya..

kesimpulannya adalah, kt hendaklah memotivasikan diri sendiri psl..
tubuh kt mengandungi 70% air..tubuh kt akn menjadi sehat, segar dan bermaya..

ckp byk pon bkn ada org paham...kalo korg berminat nk tau, bg a email..aku fwrd kan(kalo rajin)..ni gamba2 ape yg berlaku..da try dah..ada la beza2 siket..saintis la katekan..perasaan ingin mencuba tu tinggi..



ni bile da ckp buruk



ni bile da ckp yg baik2..



ni tindak balas pd beras/niasi selepas 30 hari..

sume org bole mencubanya dgn dua gelas air bertanda cantik dan hodoh..kmudian..msukan dlm peti air lihat keberhasilannya selepas 30 hari..
satu bacakan surah yasin..yg lagi satu degarkan suara dari kubur..msti berhasil

eh..ni btol la..mmg leh nmpk beza
msti x de org nk pecaye kan..
x nk pecaya sudah..
adios mestopotania

2 comments:

..nOj.. said...

rasenye tak perlu suara dari kubur, cukup sekadar lagu2 omputih yg fak yu fak je. abes tebako beras tu

sevunation said...

dlm email tu pon mmg ckp mcm tu..aku saja menambah bg lg horror..ahah