Thursday, April 8, 2010

gLITTER

arghhh..apa aku buat ni..
lunch break aku g mkn kat tesco bkt indah..
lps siap tu aku pegi la besiar2 kat pasaraya tu..
mcm2 ada..barang letrik smpi la ke brg basah..
tp satu pon aku x beli..
sehinggalah terlintas dikepala..esok nk pekse ni..
nk cr stationary la..

pegilah ke tempat stationary tu..ingt nk g pensel 2b keluaran stadler..
tp x de..yg ada stabilo je..
aku x amik pn..psl masa skola2 mmg feveret pki stadler..
bkn belagak..tp die hard fan tu..kate oldscool..
x nk la pki brand amalina yg straigh A pki..nnti ckp aku nk dpt cemerlang mcm die gak
so, aku amik keputusan..x mo bli..

suddenly..

wah..pen glitter..tulis je trus jadi bekelip2 disangka api..
tnpa pikir pnjg..aku amik 6 batang..
kaler ungu,kelabu,merah,gold,ijau,turquosh

selesai byr tu aku pon balik dgn kegembiraan
lalu aku mms puteri bagindaMasai..
aku kena bgtau die aktiviti semasa aku..
kalo x die majuk nnti..pyh gak nk pujuk
lagi pon die da byk tesiksa dgn life die..
(amacam..caring x aku??)

pbM : buat pe beli..bazir..kn da ada
aku : tu awk punya
pbM : brapa beli?
aku : RM**.**

caring gak puteri bagindaMasai ni..risau gak psl institusi kewangn aku..
sebenarnya kami kena menyimpan..bkn apa..tarikh perkahwinan nk dkt..
persiapan x beli lg..
aku x nk la ajk die kawin lari kat selatan thai..da ramai sgt kawin situ..
sian a die..x surprise dan x special..
cadangnya nk bwk lari ke lombok..
tmpt tu rare dan trill kata penduduk tempatan..
ada chance jadi mcm ashraf sinclair ngn bunga cinta lestari..
x pon mcm malique ngn mellisa maureen
kawin kat indon la katekan..
puteri bagindaMasai pon ada ala2 bunga cinta lestari ngn mellisa maureen..
amacam??bijak x aku pilih calon istri?
x nk la g italy..da mcm maya karin dh..bkn psl x de duit..psl jauh sgt a..

alamak..aku telupe lagi..
nk beli handyplas!!

No comments: