Friday, April 23, 2010

daily dose

sejak akhir2 ni..aku da kena amik srpn berbentuk bola2..
mintk maap kak izan..x bole nk mkn cekodok tu byk sgt..
bola lisut,bola baseball,bola tampar,bola bowling adalah lebih utama skrg
ini bg menguatkan stamina dan biasa kn diri dgn sukan..
maklumlah esok ada hari sukan..
dan ini merupakan penyertaan pertama aku..

aku selaku atlet yg bakal menyinar, pic diletak paling tinggi dikalangan semua
time kaseh tok ketua, kerana x telepas pndang kemapuan sy (nada sedikit belagak)


..ni poster team kami..

jadual sukan aku da semakin ketat skrg..
da x smpt da nk buat blog nih
harapannya kami sume bejaya..
hadiah yg dijanjikan sgt lumayan..
berbentuk wang tunai...ni kalo menang keseluruhan..
da mcm bonus sebulan gaji tiap sorg dpt..
time kasih tuan penganjur..mmg duit matlamat kami (matlamat aku je..org lain x ckp)
hamper ni da slalu sgt da..x larat la..
terima kasih sekali lagi kerana memahami..

"The Blues will never walk alone"

ok la..aku lak smgt lebbih..main nye lom lg..
kalo menang, isnin ni aku bgtau..kalo x..
paham2 sndiri la..

p/s-
korg jgn dtg beduyun2 lak..malu aku nnti da bersukan..
bkn hebat sgt pon..baik korg g teluk danga..g beli biskut munchie ke, tehsabah ke, cermin mata urut ke..da ape2 lg produk yg iklan kat tv3 tu..kan ada jom heboh

No comments: