Thursday, April 29, 2010

cascade penstemon

owh hiiii..sesuai dgn tajuknya..
aku tebaca kat blog incik ben menjadikan aku tepikir2
why do women love flowers??


++ni mmg bunga puteribagindaMasai..mana die rembat pun aku x tau..tibe2 je ada++

apa ada pada sekuntum atau sejambak bunga?
merubah satu dimensi persekitaran
mengetuk pintu hati sebilangan insan

dari satu laman web yg aku lawati http://answers.yahoo.com
pengunjung memberi jawapan pd soalan y do women love flowers?

Why do you like power tools? flowers is a woman thing...dont try to understand them....just buy them flowers and be done with it....


itulah antara jwpnnye tetapi dlm bentuk persoalan..
akur dgn jwpn..aku da x amik tau lg dah..
aku pon x phm..bunga mcm ni kan x kekal lame..
sehari 2 msti mati punya..

setahu aku, aku pernah gak bagi pd puteri bagindaMasai..
time tu die konvo..skali tu je kot
tp time tu aku x de tmpt kejadian..
mintk akak puteri bagindaMasai tlg belikan..

die punya nye jaga bunga tu..
da mcm aku bg sepasu bunga..
sume gamba yg die amik..msti dgn bunga tu skali..
nasib baik akak die pilih yg cantik dan yg besar(tipu je..x de besar mana pon)

msti susah nk imagine kan mcm mana bentuk bunga tu..
nnti aku selitkan skali ya gambanya..kalo ada lg la..



x de tujuan pon nk ckp ni..
ok la...
adios menifestos

No comments: