Saturday, April 10, 2010

seputar peperiksaan - prequal

malam b4 xm, aku da sebok msg sapik ayam tanya die bile nk smpi

aku : ko da smpi mana?nk study skali x?
sapik aym : aku smpi lewat..ni x tolak lagi..byk perkara tejadi..aku..

byk lg alasan die supaya aku x marah die la tu..

aku pon baca sorg diri siket lbeh kurang..
bile aku baca2 tp aku rasa x bermanfaat, aku pon tamatkan ulangkaji aku..
lalu aku msg die kembali..

aku : aku tau mcm mana nk bg ko x ngntuk, ni hafal ni..8values of 1Malaysia
sapik aym: lagi?
aku : aku tgh cari huraian die dlm intenet la ni..amik yg tu dulu

sebenarnya aku da standby nk tido dah..saje je nk bg nmpk aku rajin..ehee

keesokannya jam 7.30a.m

aku msg sapik ayam btau aku nk pegi supaya die lebih cemas dan terus kaget (sbenarnya aku x nk die telewat..baik x??) kena bgtau mcm ni..kalo x msti die lewat punyalah..sume brg tingal nnti(luahan ati seorang rakan yg prihatin)

tp bkn kes ayam yg ingin aku ceritakan..ianya berkisar..\

pensel 2B
korek2 je patah..korek2 patah..
mmg x jadi hero langsung..
aku mmg da langar pantang seorang hero time ni..

xm lom mule, pensel da patah..baru nk tulis nama lak tu..
sia2 je korek bg tajam mlm td..

awek sbla yg rambut panjang mengurai dan beralun2 serta beragama hindu
selamba je memperhatikan seni pengorekan yg aku sdg jalankan..
bile teprasn pergerakan aku diawasi, aku pon toleh kearah die..
die bepaling kearah lain dan menakup muke smbil ketawa kecil(gelak yg x bunyi tp badan je begerak)

uikk,npe buat drama bollywood lak ni..
aku x tertarik pon..aku da ada gadis sinetron aa
..hati aku bekata

die nk bg aku sedikit hiburan ke??
die nk menambat hati aku ke?
ke aku kelihatan clumsy atau gawky disaat itu..

arghh..tidakkk

No comments: