Tuesday, May 11, 2010

cannonball along

agak2 kalo kelajuan 214km/jam kat atas jln raya, msti da kene saman kan..
x pon kemungkinan kete tu da bole tebalik psl bile laju, kete jd ringan..
so leh terbang..ehhe

aku x nk pon cite psl kelajuan kete..
ni kelajuan bulu tangkis oleh Wong mew choo
kuat ar die ketuk bola tu..
silap2 kalo die tumbuk muke org, leh tetido kejap..
bahaye ini org..

kesimpulannya...elak kn dr becinta ngn ahli sukan..

eh, x..x..jgn oo..diorg pon org gak..

jika anda berminat utk menyaksikan mesia lwn china & msia lwn jepun
pastikan ngk kat tv1..

diorg punya pengulas sukan menarik..
bkn lg hasbullah awang dikaca tv..
ada muka baru yg berwajah commercial..

aku x tau nk ckp pe sebenarnya..
dulu kecik2 aku minat nk jd rashid sidek..
org lain dok beli senapang, basikal la, memanah, lego dan lain2 lagi..
aku mintk raket badminton kat ayah aku..
gile fanatik kat anak2 sidek ni..

nnti senang2 aku update lagi k kalo msia masuk final..
skrg ni ptg2 ngk dulu adamaya..

ok ah..slmt tingal

No comments: