Wednesday, May 12, 2010

worst




apa yg teruk lg menterukkan?
apa yg sedih lagi menyedihkan??

ni psl badminton ar, kalo x minat..x yh baca k..

Vince AF1 penah bekata..
kita semua pemenang..tiada pengalah
(ada ke pengalah? mcm salah je tatabahasa mamat ni)

masalah nye skrg..kt x menang..kt kalah..kite lah pengalah..uhu

ngk diorg main mmg pro gler..tp mcm mana leh tewas tu..
kt tewas 2-3 pd Jepun..
Jepun penah jajah negara kt dulu..
x kn dalam sukan pon nk kena jajah kat tanahair sndiri..

aduh, sdeh la..


eh, aku komen je..bkn aku pndai main pon..
so, tiada nada berlagak disitu..

kembali pada topik,

ptg ni perlawanan Msia menentang Denmark..
harap2 leh menebus kekalahan semalam..
moga sume leh berdoa atas kemenangan negara..
jgn doa denmark kalah k..nnti korg berdosa lak gi doa yg x baik kat org lain.









3 comments:

iz-AnN عبداللطيف said...

aku tak layan...sebb kalu aku layan tetiba aku marah...buat dosa jek...sabarlah weiii

BalqisShafiqa said...

kini Jepun cuba 'menjajah' lagi.
sukan memang saya tak pro cuma faham keadaan saja. :)

sevunation said...

izan-eh, mak aku pon mcm tu ah..die takut nk tgk psl katanya nnti leh kecut2 perut..uhhuh

balqis- tu ar, kt pon kene sedar diri..bile kt bagus..sbenarnya, ada yg lg bagus..same a..suke je sukan2 ni sume..hahahaah