Friday, May 14, 2010

buggery

Setiap kali aku jmpe org baru..
msti soalan die tanya blaja mana dulu..
kemudian, ada yg prsn isu ni..die akn tanya..knal saiful?

serius fames die ni..brader2..pakcik2 confirm knal die..
korg knal die x?
aku mmg knal pon psl ktorg satu batch..

soalan ketiga ialah..mcm mana die??
knpe msti tanya psl die..abis tu aku mcm mana?
aku pon jwb la die ok2 saja (jwpn slmt supaya x de soalan susulan)

dah la tu..kat dlm tu, ada gambar aku..korg jmpe x yg mana?ni masa zaman mude..ehehe
tp yg paling penting ialah org yg berjaya menggegar dunia politik tanah air ada gak dlm tu..
prsn x? die merupakan bekas setiausaha politik DS Anuar Ibrahim..

oh ya, jgn tuduh dan terus menuding jari..
hakim x jatuh lg hukum spe yg btol dan sape yg salah..
makanya, jgn la kt cepat2 jatuh kan hukum atas seseorang tu..
(ayat aku dipgi jumaat, tersusun rapi..eeheheh)

astalavista castilavas

No comments: