Tuesday, May 4, 2010

lugubriousness

hari2 aku skrg da x brape nk ceria sgt..
bkn psl aku ada masalah kat tmpt keje..
bkn gak psl belaku berantakan dlm hubungan..
dan bkn sekali belaku salah faham dgn keluarga..
everything seems ok je..

ni sume psl tepengaruh ngn drama bersiri adamaya..
kenapa la cik maya berkelakuan mcm tu..
aku plak dah pikir sedikit negatif..
aku vs feeling
mungkin kah terjadi kat puteri bagindaMasai ni..
aduuhhhh..npe lah feeling ni msti ada..tension la..

ptg smlm, bg mengelak tgk adamaya..
aku ajak puteri bagindaMasai kuar selepas waktu pejabat..
minum ptg ke..minum mgrib ke x tau lah namanya..
lokasi perjumpaan- restoran mknn segera sebela psaraya besar di Setia Alam

motifnya..ada isu besar nk dibincgkan..
x de la besar mana..cuma mengarang surat benti keje..
arghh..puteri bagindaMasai nk benti lak..
confirm la aku sedeh..sudah pasti die bakal meningalkan aku
pergi jauh dikwsn langit yg lebih cerah dan rumput yg lebih hijau..

utk kesejahteraan die dan bg menjalani kehidupan yg lbeh baik..
aku relakan permegiaannya..

eh, jgn salah paham..
bkn putus di tgh jalan dan mencari haluan masing2
cume pergi utk sementara..
kembali dgn ilmu penuh didada..

tepikir gak aku..
kalo amik degree..digelar engineer
kalo amik pHD..digelar doktor falsafah
kalo amik master???
pngil ape eh?? masteji ke?? or babuji??
da mcm filem hindustan zaman p.ramli lak

puteri bagindaMasai ckp, masteji = pakcik..
x kan aku nk pngil die pakcik..x sesuai lak

thn depan title die pe??
haa..mungkin lebih sesuai digelar isteri..

2 comments:

iz-AnN عبداللطيف said...

ko ni...mang mudah terpengaruh la...ishhh...teruk tul

sevunation said...

haaha..aku hayati cite tu dgn baik..tu ngn emotional sket..hahaha