Monday, May 10, 2010

from cradle to grave

morning to all,

eh, korg ngk x badminton smlm?
aku punya beriya tunggu jam 6..
sangup aku ketepikan aktiviti riadah aku semata2 nk duduk dpn tv..
tunggu2 punya tunggu..
team Nigeria x dtg pon..

mmg la dlm ati aku ckp "lauk ni Nigeria"..
yela..kat paper ckp diorg smpi 3jam sblm perlawanan..
msti la x smpt belatih n sesuaikan diri kat negara kt yg sejuk mendidih ni..
aku mmg gembira ngk Msia menang..tp x nk la menang free
nk gak tengok bintang mude kt beraksi membelasah pasukan pitisan ni..ehe

agak2 mcm mana lah perasaan penyokong msia yg smgt dtg kat stadium nk tgk
1st game negara kt kan..
adakah diorg hepi2 saja?
mungkin mereka pasrah??
atau mungkin ada siket2 perasaan nk buat onar?

ntah la..aku bkn ada kat stadium pon..
kalo aku ada, msti aku tension jek..

eh, ingt x aku ada masuk pertandingan yg dpt pass free Thomas Cup ari tu?
aku dpt tau..aku antara 50 org yg bejaya..yeaaaa
kalo korg nk tgk online, bgtau a..
nnti aku bgtau passwordnye k..
leh tgk ramai2..eheh

sebenarnya, aku x nk ckp psl kancah sukan negara..
aku nk cite psl kekecewaan aku jam 11 mlm td..

smlm kan ada perlawan terakhir merebut juara liga inggeris..
aku mmg berdoa dan berharap supaya chelsea kalah
(REMINDER : mendoakan kecelakaan org x baik tau..jgn tiru..aku bedosa nnti ajar org bukan2 )
90 min tu aku mmg rasa lame gler..
"Wigan pon kuat gak..stakat chelsea ni x de masalah utk ditundukan" kata aku menyedapkan ati..

bile wisel penamat ditiup, chelsea mng 8-0 lah..menang besar lak tu..
mmg hampa, kecewa dan luluh ati aku..

kemenangan MU 4-0 sebenarnya x bererti dah..
hilang title musim ni..
patch gold pon da x leh nk pki lg nnti..
arghhhhhhh...

p/s sian korg dgr rintihan aku..nasib ko la weh..spe soh baca..ehehe

sekian, terima kasih

yang benar,

Ahli NUjum Negara

4 comments:

BalqisShafiqa said...

badminton semalam?
tengok tapi sikit je.
hujan, siaran tak jelas.


jom komen entri terbaru saya. :D

sevunation said...

eh,same la..ujan..tp siket2 je..
ntah2 team nigeria tu tekandas sbb ujan kot..tu yg x smpt dtg nk belawan..ahaha

..nOj.. said...

ye ke dtg? serius? bengom gile dtg jejauh semata2 nk pg klcc je gamaknye tu

sevunation said...

haha..tu lawak weh..
mungkin gak tu..diorg dtg bkn nak main badminton sgt kot..nk g klcc la tu..
amik gamba siket2 pstu nk bwk balik kg..tunjuk sdare mara..leh blagak2 siket..cisss