Monday, May 17, 2010

pedagogue

Selamat ari guru utk semua warga pendidik
Mereka2 ini telah memberi byk tumpuan kepada pendidikan formal dan pembelajaran pd anak bangsa merdeka..

aku pon mcm da telambat nk wish bende ni..
tgk blog org lain acapkali cite psl ari guru..aku pon terikut la ni..aduhh

kat uma ada gak seorg warga pendidik ni..
aku x wish pon die..risau aku..
takut dia termintk adiah..nnti satu keje aku nk kena cari present
tu yg aku buat mcm biasa2 je..pure2 x de pape belaku..

walaupon time kami tgk tv, kuar iklan ari guru..
aku buat mcm x tau je..
skali tu, die ajak aku kuar ptg tu psl nk cari adiah cikgu2 skola die..

die yg dimaksudkan ialah akak aku..
maka keluarlah kami berdua mencari adiah cikgu2 skola akak aku..
dlm pejalalnan tu, aku pon wish la die..

dlm nada lembut die membalas smbil mengajak aku utk mkn diluar ptg tu..
'jom sy blanja dinner lps balik ni'

erkkk..


p/s special thanks utk sume cikgu2 di sekola tadika kat kg melayu (nama x ingt)
sekola tadika kat uma kedai (nama x ingt)
sekola temenggong abd rahman 2,jb
sek keb sultan ismail,jb
sek men teknik jb
sek agame dato abdullah esa, jb
sek agama kebun teh, jb
sek men agama johor baru, johor jaya
uni. tenaga nasional

seingat aku, 2kali je aku g sambut ari guru..lain sume aku x penah dtg..uhuh

5 comments:

♥cikmOt♥ said...

pendek kata ko ni orang johor la ek???

♥cikmOt♥ said...

baper kali nak bitau bro
buang la verification code tu

sevunation said...

a'a..asl johor..tp aku lahir amerika..haha..

tipu je a..hidup aku bekisar kat negeri ni je..

eh, mana de varication code tu..main tekan publish comment je sumenye bejalan lancar..hhaaha..xperlu pengesahan tnpa jaminan..ehhe

sevunation said...

haaha..sori2..rupenye komen diri sendiri je yg x de word vsrification tu..

x pe2..aku da ubah dah..ahahaaa

♥cikmOt♥ said...

hahah...sib baik ko dah ubah...barulah haku semagnat nak komen komen ni...:P